مزایای خرید مبل ال

همانطور که گفته شد مزیت ویژه مبلمان ال سازگاری آن با منازل کوچک است. این مزیت به طراحی ویژه و شکل آن باز می گردد. به دلیل آن که یکپارچه است و فضایی از مبل توسط دسته ها اشغال نمی شود، در نتیجه حجم زیادی را اشغال نمی کند و تعداد نفرات بیشتری قادر به نشستن بر روی مبل خواهند بود.
به هم چسبیده بودن نشیمنگاه ها باعث می شود تا یک سبک کاناپه مانند بوجود آید. در نتیجه فضای بیشتری برای استراحت و حتی دراز کشیدن در اختیار شما قرار می دهد. از طرفی دیگر این حالت تخت خوابی برای منازلی که اتاق مهمان ندارند، بسیار مناسب است.
استفاده از مبلمان یک تکه باعث می شود تا فضای خانه شما کمتر توسط مبلمان اشغال شده و در نتیجه همچنان فضای مناسب برای قرار دادن میز ناهار خوری و یا بوفه وجود داشته باشد. به طور کلی استفاده از این مبلمان دکوراسیون منزل شما را چشمگیرتر ساخته و محدودیت‌های قراردهی سایر لوازم را از بین می برد.
ساختار مبلمان ال به گونه ای طراحی شده است که برای قرارگیری در گوشه ها و انحنای منازل مناسب باشد. به همین دلیل تطبیق این ساختار با زوایای تمامی خانه ها آسان نیست.
از آنجایی که این نوع مبلمان یکپارچه است و افراد مجبورند تا در کنار هم بنشینند، امکان رو در رویی و مکالمه چهره به چهره وجود ندارد .این مسئله به خصوص برای جمع های دوستانه یک نقص بزرگ است. در این صورت افراد مجبور می شوند تا به صورت کج بنشینند و میزبان نیز از صندلی های مجزا برای قرار گرفتن در روبروی مهمان ها استفاده کند. در مهمانی های رسمی نیز این نوع مبلمان کاربردی ندارد. زیرا افراد ناچار به نشستن در کنار یکدیگر هستند که در ملاقات های رسمی و بخ خصوص اولین برخورد معمول نیست.
کاربرد این نوع مبلمان  در منازل بزرگ، فضای خانه را خالی نشان می دهد. در این صورت حتماً نیاز به تهیه یک دست مبلمان اضافه خواهید داشت که تطبیق آن با  مبلمان یک تکه نمای زیبایی نخواهد داشت. همچنین به دلیل یکپارچه بودن مبلمان ال نمی توانید با قرار دادن میزهای عسلی و یا گلدان، فضای بین مبلمان را پر کنید.
مبلمان یک تکه برای سبک دکوراسیون مدرن طراحی شده است. بنابراین به هیچ عنوان از این مدل برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک استفاده نکنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *